2010. szeptember 4., szombat

Kész a pincefal

A rettenetes időjárás ellenére a hét végére elkészült a pince külső falazata. Még hiányzik helyenként a beton kitöltés, de végre kiértünk a föld fölé. Egy kicsit többel is, mint gondoltuk, de legalább messzebb vagyunk a víztől.
A jövő héten ki kell ásni a nem pincézett házrész alapját és el kell kezdeni ott is alapozni, miközben a pincefalon elkezdődhet a vízszigetelés (azon a falon, ami "közös" a két házrész között).
A tervek szerint a pincefödémet egybeöntjük a lábazat feletti alaplemezzel, ami penetronos beton lesz szintén, a pince aljzathoz hasonlóan.


4 megjegyzés:

esena írta...

András!
A penetronos betont hogyan készítitek? A betonhoz keveritek vagy a kész betonra hordjátok fel?

Tóth András írta...

Hello!

Mind a két megoldás működik, csak más termék kell hozzá. Én a bekevertben bíztam jobban (Admix).

Ezt a mixergépbe öntöttük be, előtte feloldva vízben. (1liter vízbe tettem 1kg anyagot). A hozzáadott vizet elvileg le kell vonni az eredeti beton keverésekor. De ez nem sok. A beöntés után min 5 percig még kevergetni kell a cuccot a mixerrel.

3 kiló Admix kellett 1 köbméter betonba.

esena írta...

Ok!
Én is így hámoztam ki a netről, hogy ez az előnyösebb új betonozásnál. Egyébként hol vettétek az anyagot és mennyibe került?

Tóth András írta...

A www.penetron.hu-ról. Árakat nem szívesen írnék ide.